FEMEIE ÎN ȘOC ANAFILACTIC DUPĂ VACCINARE

autor: Costin Soare // 23 02 2021 // 123 Vizualizari

Potrivit unui comunicat remis de Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19, aceasta s-a prezentat pentru primirea primei doze de vaccin de la AstraZeneca, iar în aproximativ 10 minute după administrarea vaccinului a dezvoltat o reacție alergică cu criterii de șoc anafilactic. Menționăm că pacienta nu era cunoscută cu istoric de reacții alergice.

„Personalul medical aflat în centrul de vaccinare i-a acordat de urgență îngrijirile medicale de specialitate, conform procedurilor existente, cu ameliorarea rapidă a stării clinice. Ulterior, a fost solicitat serviciul de urgență în vederea transportării acesteia la unitatea spitalicească din muncipiul Slatina pentru primirea îngrijirilor medicale suplimentare.

La acest moment, starea persoanei este bună, însă va rămâne sub supraveghere medicală, conform recomandărilor de specialitate”, se arată în comunicatul citat.